InfraMag framtida magnetburna transporter
Affärsområden
Affärsområde AMCCT
Affärsområde CCT Intermodal
Affärsområde InfraMag Town
Affärsområde Steel-line
Affärsområde Innovationer
InfraMag
Inframag
Marknaden förstörd
Verksamhetsområde för InfraMag
InfraMag fördelar
Hur går vi vidare
Inframag - Hyperloop
InfraMag Town
InfraMag Town
Tekniken bakom InfraMag Town
InfraMag Town tåglinjer
Teknik
InfraMag bakgrund
InfraMag tågbanan
Teknik men ny boggi
Lastmodulen gemensam
InfraMag för och nackdelar
Krafter att förflytta tåget
Vi bygger
Byggnationer i 3 segment
Materialval till tågbanan
moduler för tågbanan
Byggtid, kostnader och ekonomi lätt InfraMag bana
Var bygger vi
Höghastighetståg intermodalt
person och gods terminal
Framtidsbanan
InfraMag banor
Beräkningar för InfraMag tågen
Olika enkla terminallösningar
Nya linjen 1 Haparanda - Stockholm
Nya linjen 2 Luleå - Narvik
Nya linjen 3 Inlandsbanan
Nya linjen 4 Sundsvall - Trondheim
Nya linjen 5 Gävle - Ånge
Nya linjen 6 Stockholm - Malmö
Nya linjen 7 Stockholm - Oslo
Nya linjen 8 Stockholm - Göteborg
Nya linjen 9 Malmö- Oslo
Nya linjen 10 Göteborg - Oskarshamn
Nya linjen 11 Norrköping - Malmö
Nya linjen 12 Stockholm - Helsingfors
InfraMag Tågen
InfraMag tåget
Centrum - centrum
Hemligheten med InfraMag
Fakta
Energijämförelse mellan tåg och lastbil/buss
Rullmotståndets inverkan på transporter
Energi och tidskostnader för transporter
Transport tider jämförelse
Energi per passagerare
Inrikesflyget kan läggas ned
El-bilen en felsatsning
El-lastbilar en omöjlighet
El-vägar en total flopp
Information
Om oss
Nyheter
broschyrer och utredningar
Externa rapporter
Framtida rapporter
Rapporter bakom koder
Se upp med bilder
EU och Sverige
EU Vision
Saxat ur EU dokument
Kan Sverige möta EU:s krav
EU Beslut 1 dec 2022
Finns det någon framtid i Sverige
Kontakt
Affärsområden
Affärsområde AMCCT
Affärsområde CCT Intermodal
Affärsområde InfraMag Town
Affärsområde Steel-line
Affärsområde Innovationer
InfraMag
Inframag
Marknaden förstörd
Verksamhetsområde för InfraMag
InfraMag fördelar
Hur går vi vidare
Inframag - Hyperloop
InfraMag Town
InfraMag Town
Tekniken bakom InfraMag Town
InfraMag Town tåglinjer
Teknik
InfraMag bakgrund
InfraMag tågbanan
Teknik men ny boggi
Lastmodulen gemensam
InfraMag för och nackdelar
Krafter att förflytta tåget
Vi bygger
Byggnationer i 3 segment
Materialval till tågbanan
moduler för tågbanan
Byggtid, kostnader och ekonomi lätt InfraMag bana
Var bygger vi
Höghastighetståg intermodalt
person och gods terminal
Framtidsbanan
InfraMag banor
Beräkningar för InfraMag tågen
Olika enkla terminallösningar
Nya linjen 1 Haparanda - Stockholm
Nya linjen 2 Luleå - Narvik
Nya linjen 3 Inlandsbanan
Nya linjen 4 Sundsvall - Trondheim
Nya linjen 5 Gävle - Ånge
Nya linjen 6 Stockholm - Malmö
Nya linjen 7 Stockholm - Oslo
Nya linjen 8 Stockholm - Göteborg
Nya linjen 9 Malmö- Oslo
Nya linjen 10 Göteborg - Oskarshamn
Nya linjen 11 Norrköping - Malmö
Nya linjen 12 Stockholm - Helsingfors
InfraMag Tågen
InfraMag tåget
Centrum - centrum
Hemligheten med InfraMag
Fakta
Energijämförelse mellan tåg och lastbil/buss
Rullmotståndets inverkan på transporter
Energi och tidskostnader för transporter
Transport tider jämförelse
Energi per passagerare
Inrikesflyget kan läggas ned
El-bilen en felsatsning
El-lastbilar en omöjlighet
El-vägar en total flopp
Information
Om oss
Nyheter
broschyrer och utredningar
Externa rapporter
Framtida rapporter
Rapporter bakom koder
Se upp med bilder
EU och Sverige
EU Vision
Saxat ur EU dokument
Kan Sverige möta EU:s krav
EU Beslut 1 dec 2022
Finns det någon framtid i Sverige
Kontakt
Protected Page
Submit
Password is incorrect
This site was created with the
Nicepage